TACK!

Jag kommer nog aldrig kunna tack er nog för allt fint ni gjort och gör! Varje dag jag vaknar och vet att jag fått denna unika möjlighet att jobba som bloggerska gör verkligen mitt liv till så himla mycket bättre! Ni är mina bloggläsare må hända men också mitt bollplank när jag inte vet in eller ut på mitt egna liv! Ni har stöttat mig så många gånger genom bara skicka egna collage, långa mail om hur ni hittat hit, hälsningar genom mina bekanta och även mod att komma fram till mig på krogen som mitt på stan på blanka dagen! Ni gör verkligen min dag och allt jag gör är tack vare er! Hade jag aldrig haft min blogg förra åretet jag inteo m jag någonsin hade börjat må såhär bra som jag fktiskt mår idag! Att bara klicka sigin här och läsa en eller flera gånger är helt SJUKT! Asså för står ni hur grymma ni är?!

Jag räknar aldrig något från er egentligen, men varje dag inser jag att ni gör verkligen min dag och ni faktiskt står ut med mig trots mina inlägg som kan var allt från bratill dåliga, haha! Ärligt vet jag inte om jag skulle vilja ett liv utan bloggen och ER! Vissa av er har följt mig från min första blogg 2010 och ni om några har stått ut om någon, haha! Stackars er och sköntatt många av er tagit detmed en nya salt! :) Idag mår jag bra, jag orkar jobba som jag ska och jag har drömmar och mål varje dag! Detta hade jag inte för några månader sen... Men jag mår bra, jag är lycklig och jag kanske börjat träffa någon, haha! Men en sak är klar, att jag repat mig så bra är pga er, därför TACK om och om igen!


Hitta en gammal bild med annan färg på håretoch min gammla näsa, sweet eller ah, haha!

 
1 Anonym:

skriven

Hejsan