Tuffa beslut måste tas för att må bra!

Jag har oftast inte svårt att avsluta saker med människor, men ibland kan även det tuffaste besluten vara dom bästa... Många jag engång trott på, fått chans efter chans, men bara låtit den passera har jag nu börjat gå vidare ifrån... Inte lätt jämt eftersom jag innerst inne tycker om personerna i fråga, men vet också att dom aldrig kommer bidra med något i mitt liv heller... Tomma löften ska man aldrig ta till sig eller låta sig luras allt för många gånger. Kom ihåg att det finns alltid någon för någon, även om saker och ting känns mörkt! Jag vet att i slutet kommer jag må bra och ha minnena se tillbaks på.

En sak är säker att dessa personer kom engång in i mitt liv och det gör dom aldrig igen. Spelar ingen roll hur mycket personen försöker för dagen man stänger dörren måste man hålla fast vid att nu förblir den stängd för gott! I slutet är det bara dom som förlorar på det oavsett om det är jag eller någon annan som aldrig kommer förstå hur ett liv kunde sett ut eller vara. Att ta folk förgivet straffar sig bara själv och som jag brukar säga "nu är jag bara ett steg närmare att hitta den rätta". Den dagen kommer och han står framför mig kommer minne för minne blekna ju mer tiden går av det vi engång hade tills det endag är obetydligt...


#Gråtinteöverspilldmjölk