XoXoXo!

Go kväll alla underbara bloggläsare, asså denna kvällen har varit super! först hämtade jag Mami på jobbet och sedan åkte vi hemåt. Från jag satt i bilen har jag suttit i telefon fram till Skövde och vad det gäller kan jag inte riktigt berätta... Men det är något bra, allt jag kan säga! Dessutom kommer K hem i helgen, asså så sött och en kompis satt i hela 9 timmar på tågstationen för en kille, fattar ni 9 fucking timmar?! =O Jag tyckte det var länge jag spenderade på Kristianstad för X antal årsen då jag väntade på en, haha! Det där slor alla rekord! Hade ni kunat gör det för 1 kille?! Det hade jag aldrig gjort om han inte hade typ spenderat GRYMT mycket pengar för att kompensera upp det där, haha! 9 timmar utan betalning, asså shit!

Well, när vi kom hem åkte vi och handla. Träffade även på Alexandra och var super roligt! Verkligen så länge sen jag såg henne och roligt att ses! Vi pratade lite om allt och det som hänt henne och mig. Alla människor har upp och nedgångar och ah jag hamnade som ni vet i en deprission förra året då allt gick skit! Lite samma sakhade hon också gått igenom och för första gången hade jag medlidande med en som gått igenom detta. Blev ett trevligt samtal och därpå åkte vi till en kina-resturang och hämttade lite mat, verkligen så gott! Nu sitter jag här och ska ut med Mami. Hon har redan börjat fiska i vad jagska gra i helgen, haha! Sjukt nyfiken och antar jag kommer få berätta mer om XoXoXo, haha! Vi hörs mer imorgon, natti!