50 frågor!

1. Vem litar du på?
Mina föräldrar, vänner och släkt såklart!

2. Vart skulle du vilja vara just nu?
Kanske i ett varmare land

3. Favoritstad?
Inom Sverige är det utan tvekan Göteborg, underbara människor och lagom stort. Men utrikes helt klart LA, Paris eller Madrid

4. Vilket är ditt favoritnummer?

6, vem gillar inte det, haha! Har faktiskt inget nr direkt. Men 6 är alltid nice oavsett hur man menar, haha!

5. Vad var det senaste du åt?

Några kotletter med lite sås till, väldigt nyligen!

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?

En regnbågkrita såklart, haha!

7. Hur är vädret just nu?
Grått och molnigt och snart kväll.

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Personalen på Center Nail för att boka en akut tid till mina klor.

9.Vad är det första du ser hos det motsatta könet?

Hår?

10. Vad har du för skostorlek?
36, men brukar ofta ta någon storlek större

11. Favorit tv-program?
Svenska Hollywoodfruar

12. Har du några syskon?
Nej, inte längre


13. Längd?

165 cm utan klackar.

14. Hårfärg?
Svart med svagt bruna inslag


15. Ögonfärg?

Väldigt mörkbruna/Svarta

16. Använder du kontaktlinser?
Inte längre och det är trots att jag köpt ett halvårs sett, haha!


17. Favorithögtid?

Julen med all mat och människor man får se igen

18. Favoritmånad?

Mars för då fyller jag år

19. Har du gråtit någon gång utan anledning?

Hahaha klart jag har, vi snackar om en som går på östrogen och har ett liv som en karusell, haha!

20. Vilken var den senaste filmen du såg?
Tomte verkstan eller vad den heter...

21. Favoritdag på året?
Fredagar, då är det snart helg

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?
Beror helt på, men inget jag skulle gör helt random, haha! 

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?

Haha nej

24. Kramar eller kyssar?
Beror på med vem, men kanske en kyss av ......

25. Choklad eller vanilj?
Cocklad, bästa som finns!

26. Har du tatueringar?
Nej, men vill ha om det inte gör för ont..

27. Vad lyssnar du på just nu?
Diskmaskinen som går i bakgrunden.

28. Är du kär i någon kändis?
Lätt, mig själv, haha! Nej faktiskt inte, men jag tycker Anton Ewald är helt klart körbar.

29. Vilka böcker läser du just nu?
Ingen, läsa är booooooring... Måste göra saler som händer något med

30. Piercingar?
Ja, men tagit ut dom sen flera år tillbaka..

31. Favoritfilmer?
La Vien Rose.

32. Favoritsport?
Simning och simhopp.

33. Vad gör du just nu?
Sitter och besvarar dessa frågor och inser att jag kommit längre än hälften!

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?
Smöriga.

35. Hundar eller katter?
Hundar helt klart, trogna och snälla tillskillnad från det andra.

36. Favoritblomma?
Rosor.

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra?
Haha för det mesta och det är för att jag inte kan ljuga. Jag börjar le och sen är det kört, haha!

38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet?
Ja och det var både innan och efter min förvandling.

39. Har du älskat någon någon gång?
Ja självklart!.

40. Vem vill du träffa just nu?
Ingen jag tänker skriva ut här iaf, haha!.

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan?
Ja det är jag även om vi inte umgås.

42. Hur imponerar man på dig om man är kille?
Man kan bete sig och ha ett vettigt jobb. Nej jag vet inte, vara sig själv är enklast.

43. Gillar du att flyga flygplan?
Har inget emot det.

44. Höger- eller vänsterhänt?
Höger, men kan skriva med vänster.

45. Hur många kuddar sover du med?
3, men sover bara på 1 och den har jag bakom ryggen

46. Saknar du någon?
Ja det kan hända.

47. Lyssnar på radio?
Ibland om jag inte vill eller kan lyssna på musik.

48. Bästa beslutet du har gjort i år?
Att lämna småland OCH skrivit på nytt hyresavtal.

49. Sämsta beslutet i år?
Att bo i 2 1:or och tro att det skulle funka...

50. Din senaste nerladdade app?
Tinder för någon månad sen. Ville se om jag fick några matchningar, haha!