Dejt med P!


Dessa bilder var tanken att det skulle komma upp i veckan som var/igår. Men då jag dels hade annat för mig blev det lte ändrade planer som ni ser. Gick ut och åt ihop med P. Efter vi hade varit i Mariestad åkte vi vidare och tog en bit mat och några glas vitt.


Dom hade egentligen fullbokat... Men dom var riktigt ur gulliga och fick in oss trots att vi kom precis i sista minuten. Verkligen bra service och maten var helt underbar!
 
Brukar ofta gå hit och dom slutar aldrig leverera. Senast jag var på besök var med min podd kompis. Vi hade turen att få en plats brevid fönstret och jag kanske hade det lite som krav, haha!

Efter vi hade fått i oss maten och pratat om allt och ingetning begav vi oss hemåt. Blev en riktigt mysigkväll och som ni kanske förstår var jag inte där med någon "kompis". Det känns overkligt och trots allt jobbigt som hänt tidigare år. Det känns värt allt slit för att kunna njuta fullt ut igen. 2018 kommer bli ett fantastiskt år say no more <3