Har inte tid för bullshit!

Senaste tiden har det varit lite väl negativa komentarer här på bloggen, vilket är skit tråkigt... Min blogg är till för att visa almänheten att man kan vara TS och ändå ha ett bra liv. Göra det man vill och tror på. Jag vet om att det förekommer människor som inte är förtjusta i mig och det är helt okej. Alla kan inte älska alla, vilket jag aldrig kommer begära. Däremot kommer jag aldrig ta åt mig av elaka komentarer eller om någon misstror mig som företagare. Jag kommer aldrig redovisa min inkomst av samma anledning som hen komenterar anonymt. Jag vet vad jag drar in och jag vet vad jag plockar ut.

Jag förstår att folk från mina trakter retar sig på mig av olika anledningar. Men det är okej, om det nu gör er gladare och får era liv känna er mer "värdefulla", absolut do it! Jag får mer eller mindre dagligen mail av TS som inspereras av min blogg, föräldrar som ökar förståelsen om transsexuallism när deras barn träder fram och män som uppvaktar mig. Jag har inget emot om någon använder mitt gamla namn. Jag vet lika väl som ni att jag engång varit en kille och det kommmer ALLTID finnas med. Jag har inga prolem med den historiken. Jag kommer aldrig försöka bli en "riktigt" kvinna och inget jag heller tänker sträva efter... Jag är en TS-kvinna och det är oavsett hur många operationer jag gör. Jag är en transsexuell-tjej som ALDRIG vill jämföra mig med en "vanlig" kvinna/tjej.

Transsexuell står för någon sorts korrigering med kroppen (någon onaturligt förändring). Därför heter det TS-kvinna och inte "kvinna". En Transvestit/Transa är en sak och en Transsexuell/TS är en annan. Ni som håller på får absout fortsätta. Men jag kommer blockera dessa ip-adresser som inte kan hålla en schyst ton. Jag har vare sig ork eller tid för bullshit. Ännu mindre personer som dels tjänar mindre än mig och anser dom lever "livet" i en bostadsrätt i en liten håla som tex Hjo...

Jag har medverkar i radio 4-5 gånger, spelat in sommarpratarna, gjort intervjuer för Aftonbladet, Expressen, Frida, Skövdenyheter, Skaraborgsbyggden, Diggit 2.0 och en fjuttigt litet inslag i Hjo-tidningen. Vad har ni lyckats åstakomma dom närmsta 2 åren? Absolut INGENTING... Wow jag är verkligen såååå "misslyckad", haha! Vissa av er hade bloggar engång i tiden och vad hände med dom?! När insperationen inte fanns eller aldrig gav något försvann också intresset. Ointressanta personligheter skulle också funka bra. Vad ni än säger om mig, vad jag jobbar med, kommer jag alltid vara steget längre än er. Ni bor där ni bor av ett eneklt skäl och det vet ni lika väl som jag. Livet blev inte roligare... Tragiskt men sant!