Har viktigare saker för mig!

Pga att mitt företag växer och att saker håller på att förändras har jag valt att sortera kommande komentarer. Detta är för att inget ska påverka mitt företag negativt och att det som sker nu inte heller ska få sig en smäll. Jag har fått uppgifter om dom som komenterat och vet nu exakt vilka ni är. Jag vet vart ni bor och vad ni tjänar... Med denna infon vet jag att jag tjänar mer än er och tänker därför inte ödsla min dyrbara tid på er mer... Men kul att ni vill göra det på mig ;)

En sak till, ALLA vet att bostadsrätt är optimala valet, haha! MEN jag lugna er att jag har tillräckligt för att köpa en lägenhet/hus, inga problem! Dock vet jag inte om jag vill lägga dom pengarna på att bostätta mig i en liten ort som jag aldrig kommer ifrån. Jag har högre mål än er och det är väl ganska uppenbart?! Det finns skäl till varför ni gav upp era idrottsdrömmar och mål. Men inget jag kommer skriva ut här, känns att slå på en som redan ligger.... Sen om ni inte tror på allt jag skriver, det var väl "väldigt" synd för mig. Snälla jag har bättre saker för mig än att svara på era komentarer... Men ändå roligt att ni än idag i vuxen ålder inte kan få nog av en drottning som mig. Gulligt och kan länka er en bra sida för peruker för det lär ni inom en snar framtid behöva. Detta var mitt sista inlägg till er, ha det bra i era "fantastiska" och "ekonomiska" så kallade liv, haha!