Jag är där jag vill!

Just nu kan verkligen INGENTING bryta ner mig. Jag mår sjukt bra och allt går riktigt bra. 2018 kommer bli ett fantastiskt år och jag ska låta folk hata och dom som misstro få misstro mig. Jag lever livet nu och vägen hit har varit tuff... MEN jag gjorde det och jag släpper det inte nu! Jag har en underbar familj, fina släktingar och vänner. Jag har ingen som helst anledning att misstro min talang jag fått pga andras avundsjuka. Dagen jag valde bli en offentlig person visste jag att det skulle bli tufft och som ett bekant ansikte i Skaraborg gör det mig påmind att jag är där jag vill vara.

Men givetvis är det något mer än bara detta som jag nämnt ovan som gör att jag kan le lite extra, haha! Med tiden kanske allt får sin hela förklaring. Men tills dess vill jag bara leva i nuet och ta del av varje sekund jag får. Jag bara vet att 2018 kommer bjuda på massor skoj och vad det gäller kommer ni kunna läsa om. Say no more! Jag kanske inte kom tillbaks till normlam, men andra sidan har jag uppnåt något mycket bättre <3