Kolla fakta! 6/12

Go morgon alla bloggläsare, helt slut och känner verkligen inget annat än ligga kvar i sängen... usch! Funderar på att göra slag i sak då jag senast var sjuk var 2012... Det förvisso säger ganska mycket hur bra mitt emunförsvar  är. Däremot är jag ganska ofta smått snuvig... Men det är en annan 5:a!


Nu blir det jobba på, därpå ska jag försöka gå igenom lite Mail. Sen en sak till, hoppas folk vet skillnaden mellan aktiebolag och enskildfirma? Om inte kanske hen kolla upp det innan fel meningar utbyts... Dessutom kan jag meddela att ingen av den infon som står där stämmer... 1 jag bor inte i Hjo av olika skäl, dels för det suger och livet som känd är inget jag vill uppleva där. 2 Mitt mobil nr stämmer inte och 3 övrig information är helt fel. Men om hen nu tror på detta varsågod, haha! Bloggar mer sen puss på er och snälla, börja kolla fakta... Fast med det jobb du anses dig ha kanske inget större IQ behov, vad vet jag?! ;)