Längtar! 9/12

Go eftermiddag alla bloggläsare, glömde helt av att uppdatera idag och blev lite sen. Ska inom kort göra mig iordning för en sen lunch ihop med en kompis. Tanken var från början att vi skulle dra ut, men då ingen av oss var vidare sugna blev det inte av. Vart vi ska är inte helt klart och lite sugen att dra mig neråt till Jönköping. Fick veta igår mer eller mindre att jag eventuellt kanske kommer åt lägenheten 1 vecka tidigare. OM det nu blir så kommer ingen vara mer tacksam än jag.

 
Det jag älskar med helta lägenheten är planlösningen. Öppen planlösning är enligt mig det bästa och vill bara få Julen överstökad, haha! Kommer bli riktigt härligt och tänk känslan att fira in 2018 i denna lägenheten. Med underbart folk och eventuellt P. Har mer eller mindre redan berättat mina önskemål för min hyresvärd. Allt från glasdusch, fondtapet, heltäckingsmatta etc.