Mitt hemliga projekt!

Som ni vet har jag varit lite små lurig kring mitt hemliga projekt och mycket är för att jag dels ville det skulle gå att genomföra. Men främst för att det skulle bli en liten överraksning, Det jag gjort under denna tid då uppdateringar varit lite halvkass är att samla in pengar till olika föreningar inför jul. För många är Julen en mysig högtid där glädje och skratt finns. Men det finns dom som förknippar med stress och olycka. Pengar som inte räcker till eller finns, för andra förekommer drycker som blandas som leder till våld.

Därför har jag nu bestämt mig att donera pengar till olika orgenisationer som hjälper familjer runt om i Sverige till en någolunda bättre jul. Detta är något jag aldrig hade kanske kommit på tanke fören jag fick veta att mina föräldrar gör. Jag tyckte första gången jag hörde detta var slöseri på pengar... Men idag är det den bästa julklappen man faktiskt kan ge till någon annan. Spelar ingen roll om man känner dem eller inte. Om bara någon gör något kan det underlätta för en annan/andra <3


 
1 Intressant:

skriven

Och var har du samlat in pengar någonstanns? Hade det inte varit smart att använda bloggen som en plattform för att göra det? Hur mycket samlade du ihop?

3 kissperuken:

skriven

i call BS as usual...fåntratt-George xDxD

2 kissperuken

skriven

i call BS as usual...fåntratt-George xDxD