Gruppdans och 5 - 6 soldater!

Utgång i helgen med Jenny och OMG säger jag bara, haha! Eftersom hon skulle sova hos en annan denna kväll, ingen nämnd eller glömd, haha! Klackarna drig på och vi tog taxi vid 23 tiden och i daglig ordning dök den aldrig upp... Ringde en andra gång och sa att vi ringt 5 gånger och på bara 5 min hade vi en bil utanför oss! Släppte av oss vid sandtorget där vi hann bara gå några meter innan ett gäng boys tog tag i oss och ville vara en del av oss, haha!

Inne på kluben tog vi en rosa panter vi skåladeigång vår kväll och sedan blev det bara mer och mer, haha! Dansade som galningar och boysen var inte sena efter heller, haha! Den ena killen swishade förbi efter den andra och ett tag dansade vi 4 st, haha! Det var jag 2 boys och Jenny och hur vi dansade får ni gissa er till sjökva, haha! Dessutom blev jag uppraggad av 5 - 6 soldater som var as långa och alla var från Norrland eller tror det. Jag har alltid tyckt det låtit grötigt när dom pratar men asså Norrländskan och Småländskan är utan tvekan mina favorit dialekter, hihi ^^ Iaf killen som flörtade stenhårt var från Umeå och dom andra var från Sundsvall och någon annan var från Östersund, finns det ett ställe osm heter så där uppe, haha!

Kvällen avslutade jag med att dansa ihop med en annan och han gjorde verkligen allt för att rota sig fram till min mun, asså seriöst, haha! När vi hade dansat ett tag sprang jag och letade efter Jenny som försvann typ hela tiden, haha! Jag säger då det, folk som festar med mig har sällan tråkigt och jag om någon kan verkligen go bananas, haha! Det blev en GRYMT lyckad kväll och jag lyckades leverera och detta är något som verkligen ska göras om, haha! Sen hur denna kvllen ska vi inte avslöja mer än Papi hmtade mig mitt i Natten och lite flr många drinkar som ledde till efterfest med ett gång boys som däckade och sen gick jag, haha!