1 till nagel är påväg att lossna!

Go kväll alla bloggläsare, sitter och funderar på vad för film jag ska se och pratar i telefonen samtidigt och kom på att jag helt glömt att blogga, haha! Dessutom insåg jag att en nagel hållerp å att lossna på ena fingret... =( Som ni vet skulle jag gjort dom igår, men det blev inte så... Pga att jag fick vänta ett halvt dygn på sjukhuset då min kompis tog massa prover, seriöst 45 minuter?! Är det vanligt att dom ens gör så länge?! Fick veta vart alla prover togs, men det håller jag nog för mig själv, haha! Hämtade även ut lite hormoner eftersom jag nu gått utan dom i 2 - 3 veckor,... As slarvig med mitt hormonande, men hoppas jag får in en rythm igen! Förut när det var nytt fick man panik när man inte tog dom i rätt tid och nu är det mer "aja tar det imorgon" typ, haha!

Nu blir det kolla film och barachilla! Har möte imorgonbitti och sen kommer jag få besök av några, hihi ^^ Ska fixa massa i lägenheten och med mycket tur kanske den blir någolunda klar imorgon också! Fick min lön idag också, så himla härligt och unnade mig lite godis! Kommit ut relativt mycket veganskt godis, hur bra som helst! Dock äter jag mestadels frukt och tycker det är toppen mot sötsug om inte bättre! Vet att det innehåller socker och är minst lika dumt, men det innehåller även massa vitaminer så helt fel kan det inte vara iaf! :) Nu ska jag kika film och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Slänger upp maten från helgen som var efter vi flyttat alla möbler, blev max och dom hade en hyffsat god vegburgare!