Aldrig mer! 20/1

Go kväll alla underbara, asså guuud vad ni är UNDERBARA! Fått massa fina mail skickade både till min mail och fb som undrat vad som hänt och hur jag mår. Verkligen älskar hur söta ni är som skrivit till mig! Kan berätta att jag mår bara bra! Hämtade nycklarna idag till min nya lägenhet och känslan att gå in och se hur fint dom städat, det gjorde verkligen ALLT! Det var en städfirma som hade gått igenom lägenheten och det var verkligen super fint! Lägenheten jag fått är förviso bara en 1:a, men väldigt fin och kommer säkert trivas super! Första jag kollade på vinsingen var där vi hade mögel, haha! Vill inte göra samma misstag igen liksom, haha!

Så imorgon kommer jag flytta mina saker och den är på 42 kvadrat, as litet egentligen, men eftersom jag dels kommer bo där solo för det mesta duger det tills jag hittar något bättre! Bero på något annat och jag kan säga såhär. Efter vår mardrömslägenhet vi fick kommer jag ALDRIG sätta min fot i en lägenhet som är mer än 2 år gammal från den byggdes! Men 1:an får funka tills jag hittat något bättre och nu ska det få ta TID! Kanske blir kvar där minst 2 år, om ens det, haha! Iaf den är super mysig och älskar att man kan få plats med tvättmaskin och torktummlare, något jag ska fixa förstås! Tvättstugan låg nämligen en bra bit bort i en annan byggnad.... Lite trist, men förådet och tvättstugan är super fin! Finare än förådet jag hade i Skövde, SJUKT!

Iaf nu är jag hemma hos päronen och tar det lite lugnt och dom hade sin städerska här tidigare idag och dom blev super nöjda! Lite små missar dock... Men blir väl så inför ett första besök! Jag ska faktiskt skaffa en städerska till min 1:a, haha! VET as lat, men ärligt behöver jag fokusera mig på jobb och komma i kapp, främst pga detta kalaset kostat mig! Blir bara arg av tanken, men aja släpp det nu! Men det bästa av allt är att kunna blogga somvanligt snart! Ska bli så skönt och dela med mig av min vardag igen! :) Men jag mår bra och en förklaring kommer komma, men när vet jag inte och kanske redan imorgon är mina uppdateringr som vanligt, men utgå att på måndag ska allt komma upp som det ska, förutom videos möjligtvis eftersom jag vet inte om jag hinner få ihop något vettigt i veckan, samt sponsrade inlägg! Men bloggandet ska vara som det ska iaf! Aja slänger upp lite bilder på lägenheter jag kollar på så ni får ett hm om hur jag vill och kommer bo när jag hittat rätt place när jag känner mig redo att flytta igen :)


I veckan käkade jag ute också ihop med en "kompis", haha! Ja ni fattar, hursom super trevligt och ni som följer mig på snap och insta vet redan om det som sagt, men aja nu vet ni med, hihi ^^