Äntligen är dagen här! 21/1

Go morgon alla sötnosar, sitter nu i bilen påväg till Småland med mina saker och ska bli så härligt! Ser verkligen fram emot att få upp allt och få ett hem som ser vettigt ut igen! Ni förstår inte hur mycket jag saknar det! Ett tag trodde jag kärran inte skulle få med allt, men det gjorde den, hihi ^^ Har lite saker från min lägenhet att hämta och sen ska jag eventuellt kika diskmaskin och tvätt och torktumlare :) Jag kommer eventuellt lägga lite pengar i lägenheten, men det är främst för det verkligen ska bli som jag vill, där av att jag lägger ur egen ficka!

Blir jag riktigt kär i den lägenheten kanske jag inte vill flytta alls på ett bra tag, haha! Jag vill försöka bo där så länge jag kan eller känner för det, är så trött på att flytta, där av att jag också kommer punga ut egna pengar i en hyresrätt :) Aja nu blir det flytta in snart och bloggar så mycket jag hinner, puss på er!



1 Johan:

skriven

Gud va fin du är.... Så du vill ha ännu större tuttar wow kommer bli hot

3 Molly Nilsson:

skriven

Tack ska du ha och, japp det blir nog säkert super, haha! ^^

2 Johan

skriven

Gud va fin du är.... Så du vill ha ännu större tuttar wow kommer bli hot