Bästa jag gjort!

Som ni vet har jag nu skaffat städerska till mina underbara föräldrar och dom var verkligen super tacksamma! Dessutom sa mamma att hon kände sig som en riktig lyxhustru, haha! Bästa jul klappen jag gett dom och tanken är att dom ska ha det 2 gånger i månaden. Först sa vi 1 gång i månaden men jag ändrade mig som vanligt, haha! Nej men skull dom vilja ha 1 gång i veckan får dom säga till! Jag hade haft något emot ge dom det, allt som gjort för mig och uppväxten jag fått vill jag verkligen visa min uppskattning för allt jag fått och det dom gjort.

Vissa anser att jag är lite för mycket curlad av mina päron, men andra sidan i och med dedt gör det att jag är väldigt noga med att bjuda tillbaka! Sen att dom curlar mig än idag tycker jag bara är så sött, älskjar när dom hämtar mina saker när jag liggeri  sängen eller tankar upp rödan, haha! I Svenssons öron är det helt skjukt VI VET. Men så har min uppväxt alltid sett ut för bådem ig och min bror och jag klagar inte! DÄRFÖR vill jag skämma bort dom ordentligt och är det genom att skaffa städerska år efter år får det så v ara. Det dom gjort kommer jag bära medm ig och blir inte förvånad omk jag blir detsamma med mina framtida barn, haha! Men som sagt det kan vänta läääääänge!