Bättre än käpplunda?!

Som ni vet fick jag en lägenhet med mögel i, AS SKOJ! Massa krångel 2017 och jag kommer ALDRIG mer ta en lägenhet som är mer än 2 år gammal! Jag har fått men för livet av den där dumma lägenheten på min hornhinna, haha! Nej men rligt HEMSKT! Som ni även vet har jag kommit till en ny, men en 1:a är väldigt litet för mig eftersom jag vill ha en 3:a på nytt och då liknande Käpplunda eller ännua bättre! Lägenheterna ni ser nedan är en jag varit och kollat på och ska fortsätta kolla vidare på fler nybyggda lägenheter så jag kommer in i rätt moment när det är dags att slå till :)

Den ni ser nedan är en 4:a, kanske lite stor för visso, men hade varit skönt att INTE ha folk i mitt arbetsrum sovande heller, haha! Herre gud den Kåte tänkte dra med ett ragg dit engång, MEN det hindrade jag henne från, tack gode gud för det, haha! Men ungefär såhär ser alla lägenheter ut jag kommer kolla på framöver! Men som sagt kostar där efter och detta blir nog mer på tal om 1 år som absolut senast! Men som sagt att bo enkelt gör jag aldrig mer och inte heller utan hiss för den delen heller, faktiskt en stort skäl till att jag tog min 1:a och sen fårvi se som sagt hur länge jag blir kvar. Men nu vet ni vad jag är ute efter och om 1 år eller mindre är drottningen kanske tillbaks på sin gräddhylla och där tänker jag stanna läääääänge!




 
 






 
1 tapetsajten.se:

skriven

Snygg inredning! Fattas lite tapeter bara!

2 Molly Nilsson

skriven

Instämmer helt, med rätt tapeter skulle det säkert bli ännu maffigare! =D