Blev kvar! 29/1

Go morgon alla sötisar, ursäkta gårdagen men vi höll på med dom sista sakerna i lägenheten, sen åkte vi iväg... Sen var jag trött och fick förhinder ^^ Dessutom skulle jag ut men blev kvar i Småland av privata skäl och det var nog det bästa på hela helgen hihi ^^ Men nästa helg blir det utgång och daga att åter igen göra skandal efter den andra, haha! Bero på något annat fick jag tidningen jag medverkade i och kommer slänga upp den så ni också får se intervjun! :) Dessutom hade jag intervju med SR-radio igår och gick super! Men mer om vad det gällde kommer i vloggen! :)

Nu blir det chilla sen hämta den lilla och sen måste jag jobba as mycket inför veckan så allt kommer upp! Som ni vet kommer jag kunna uppdatera som vanligt och ska bli super! Tanken var köra igång i veckan som var men sköt lite på det ^^