Det positiva väger över!

Hej på er, asså denna dagen ärbland den bästa dagen på     mycket länge och därsta på samma gång, haha! Inget  egentligen som har hänt, men nog om det! Kan säga att det positiva väger upp det negativa massor, det är alltid något! Kom hemganskan yligen och ska inom kort iväg till affären för att handla lite små saker. Ska laga lite mat och blir nog fers idag, så himla gott! Bästa som finns är att äta bort från sina problem, haha! Supa har jag redan provat och det funkar uppen barligen inte (ung och dum), haha!Fick även höra att gårdagens utgång var helt FAB och faktiskt inte jätte ledsen över att jag missade den heller, hihi ^^ Min kväll blev inte heller helt fel, långt från!

Nästa helg blir det dags för bloggerskan att göra stor comeback, haha! Asså vad många räknar med att kvällen ska bli som den var för 1 årsen, haha! Ska försöka göra det bästa och med x-antal glas i baren och en rejäl vin-box kommer jag utan tvekan skapa minnen som jag brukar få äta upp, haha! Sist fick mamma hämta mig och mer än så säger jag inte och arg var hon också, haha! Nu ska jag börja med lite jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!