En enda röra! 6/1

Go morgon alla blolggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv är det toppen och kom nyss hem till Mami & Papi för en hel helg med dom.Tänkte vara lite uppriktig med vad som faktiskt hänt sen sist och det är att lägenheten är uppsagd och att vi ska bo på olika håll. I början var jag väldigt skeptisk eftersom jag dels inte känner någon där men antar det bara var rädslan! Men efter varit själv i 4:an insåg jag hur SKÖNT det var! Under flera månader har vi bott på varandra och ärligt tror jag detta kunde vara det BÄSTA kunde hänt oss, även om det var tufft först!

Dessutom har tydligen hela hans släkt fattat fel och trott att vår städerska vi skulle ha var hans Mamma... Hur dom fick det till det har jag inte en blekaste om och massa därpå. Men jag ska ta ett personligt snack och verkligen gå igenom detta för varje person i grupp eller en och en! Det var ingen lögn om städerska, men då menade jag av en städfirma som skulle bokas in då vi hade fått allt på sin plats... Sen var det massa därpå som jag inte tänker ta upp av olika skäl här utan där! Att jag skriver ut detta är för att jag vet att dom kollar bloggen och enklast nå ut till dom alla etc. Sen ska jag även be om ursäkt för vissa saker dom också misstolkat och det var något om rikemanssnack. Jag trodde dom förstod min humor och hur grov den kan vara, men uppenbarligen inte. Hade jag sagt liknande saker inför mina tjejkompisar hade dom bara garvat för dom vet hur oseriös jag är med just sånt. Aja nu antar jag dom läst detta och så får vi hoppas det lägger sig efter jag snackat med alla! Nu ska jag äta lite lunch, bloggar mer sen igen, puss på er!