Förvånar mig inte! 9/1

Go morgon alla sötisar, asså sorry för veckorna som varit men verkligen varit KAOS! Ligger nu i sängen och kikar film undertiden jag inväntar att hyresvärden ska höra av sig gällande en ny lägenhet... Asså jag verkligen HATAR att flytta och nu igen pga mögel =( Med massor tur kanske detta löser sig och att jag kommer bo kvar här men det ser väldigt mörkt ut... Aja nog om det, övrigt mår jag bra och snön som kom igår eller när det nu var håller på att försvinner, inte mig emot! Ska sitta i lite möten senare och redigera någon video i bästa fall! 


Senare ikväll ska jag få eventuellt besök och vad det gäller är lite privat. Aldrig tänkt på hur stor vissa anser man är och blir ofta påmind när jag är i Skövde som i helgen! En person som tar okats och dessutom sticker ut från mängden redan som den är en person man i första hand inte glömmer, haha! En tjejkompis till mig arbetskompis berättade att han hade hört någon av mina intervjuer på SR-radio. Han var nämligen med oss ute och ett tag undrade jag vad mina 2 vänner egentligen hade tänkt med den kvällen eftersom det var 2 par och 2 singlar, haha! Hade inte förvånat mig heller för den delen eftersom dom är inte dom som skulle låta en sådan möjlighet försvinna, haha! Nu ska jag fortsätta kika och så hörs vi mer sen igen, puss på er!