Fyndade på REAN! 27/1

Go morgon alla bloggläsare, fredag igen och jag är så GALET GLAD! Var i stan igår och fyndade världens sötaste skor, asså jag dööööör! Skorna låg nämligen på 70% rea och rätt storlek och kostade bara 550 kr! Alla som känner mig och följt mig ett bra tag vet att skor under 1000 är ett fynd! Även dessa och rean pågick enbart igår, asså lyx! För första gången är jag typ glad att ha pytte små fötter och för er som undrar har jag storlek 36 och på klackar 38, haha! Men enbart för jag får ont av dom annars och speciellt om det är budget skor, dvs under 500, fy vad hemskt! Efter vi hade ätit och jag spontan handlat skor gick vi till IKEA och så fab! Verkligen älskar att gå där och lalla runt, haha!

Eftersom jag var där men en killkompis frågade hon som hjälpte mig att vi inte kunde kolla på sängen irl pga att den inte fanns uppställd... :/ Lite roligt att folk bara antar att vi var ihop när man tänker efter, haha! Aja nu blir det möte och så hörs vi med sen igen, puss på er!