Hatar mitt liv! 11/1

Go kväll alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er och mår bra! Asså mitt liv suger av olika skäl! 1 jag bor i totalt kaos, 2 alla mina vegetariska produkter ligger i en frys 3 mil bort, 3 all kylvaror har idioten slängt så vad gör en före detta glamourbloggerska? Jo hon unnar sig nudlar för hon är för lat att åka och handla eller hämta färdig mat... Inte nog med det har jag en dryg liten bitch i luren som dummar sig när jag har mitt moment, haha! Lite empati hade inte varit fel heller när jag halvt går under, haha! Men andra sidan är jag snart i mina XS byxor så kanske finns något positivt med detta, haha!




Hoppas ni mår bra och så söta att ni kikar in här även om mitt liv just nu är fucked up. Men snart  så är jag på banan igen! Aja ska fortsätta lyssna på Ewa och hennes cv och med lite tur kanske det får mig glömma allt jag just nu vill ha men är för lat för att fixa, haha! Bero på det får bebisen sova i sängen igen, asså mys! Bästa som finns, Aja hörs mer imorgon av mitt "perfekta" liv, bloggar mer sen igen, puss på er!