Kommer inte flytta tillbaka! 30/1

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår fint! Själv mår jag toppen och ska inom kort köra igång dagen. Det har snöat massor under natten och backen är typ kritvit, super tråkigt och jobbigt! Dagen har massor att erbjuda, ska gå i lite affärer och sedan ha lite möten och om tiden finns ska jag fixa naglarna, men inte helt 100! Satt och pratade med en kompis igår som försökte övertyga mig om att hans jobb var viktigare än mitt, inte okej, haha! Dessutom måste jag fota massor av saker bero på annat och flytta lite annat från gammla lägenheten...

Ni vet den känslan när man vet vad man vill med livet och att allt är perfekt! Dagen jag valde flytta ner till småland är inte riktigt som det är idag och lite har ändrats. Men jag ser det inte som något dåligt utan som något bra, väldigt bra! Ett tag trodde jag att jag inte skule hitta min motivation jag engång hade och jag kab säga som så att jag inte kommer lämna småland! Folket är underbara och ärligt saknar jag inte Skövde för 5 öre, haha! Jag vill starta ett nytt liv här och känner för första gången på länge att detta kan vara bland det bästa jag gjort! Nu ska jag äta lite frukost och sen blir det jobb med mer jobb!