Kör favorit i repris! 25/1

Go eftermiddag alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er och att ni mår bra för det gör ag! Ska inom kort göra mig iordning för att ut och käka senare ikväll och den 27 blir det lite löning också, inte fel! Den kåte snackadeäven om att iv ksulle dra ut i helgen och är lite sugen men ändå inte, haha! Asså skulle man saml mina utgångar känns detsom att dom värsta dagarna är förbi, haha! Fast andra sidan kanske ni hade gillat se mig grovhångla med någon i ett hörn, sitta gränsle eller shaka as ihop med 5-7 killar samtidigt?! ;)

Åh btw ska jag och brudarna upp till norrland nånhelg igen, asså sist blev spårat till max, tur ingen kände mig, haha! Norrläningar är ganska chill och ihop med mig blir dom liksom förvandlade, haha! Mer än så tänker jag inte gå in på av olika skäl #skäms. Aja nu ska jag ha ett litet möte och så hörs vi mer sen igen, puss på er!