Längtar! 12/1

Go eftermiddag eller kväll är mer passande?! Ligger i sängen och funderar på om jag ska sticka iväg till en kompis, men ärligt har jag typ 0 ork... Får tänka positivt att detta är sista veckan i denna lägenheten och sen får jag ny lya. Iof bara en 1:a men den kommer utan tvekan räcka! Sätter mig aldrig i en lägenhet under 60 kvadrat, glöm! Iaf inte med någon, ska jag bo med någon ska jag ha som krav på minst 75 kvadrat, det är minimumet, hihi ^^ Har även blivit bjuden på fest av några boys jag lärt känna från en annan kommun och lite sugen, men vet inte?! Enligt dom skulle det bli en väldans fart men i nu läget vill jag bara ta det lugnt!




Nu ligger jag i sängen och kikar serier, känns grymt konstigt att inte blogga som vanligt men kanske bra för att få ett flow inför allt ska rulla på igen! Asså den längtan jag har inför detta nya året som blev lite kaos finns inte! Om allt går i lås och nu snackar vi inte jobb utan privat kommer mitt liv bli så gott som perfekt igen, asså orkar inte vänta, haha! Aja nog om detta nu ska jag kika film och så kanske vi hörs mer sen igen, puss på er!

1 Jonas:

skriven

Riktigt snygga naglar det där, alltid tyckt det är så kvinnligt och sexigt med långa. :)

2 Molly Nilsson

skriven

Tack ska du ha, dock lite missnöjd över dom, men hoppas dom blir bättre nästa gång jag ska göra dom! =D