Lillen kommer styra!

Hej på er, just nu sitter jag nog i bilen och frågar mig själv, varför tog jag inte tiden kl 18:00... Som ni kanske förstår är detta inlägg tidsinställt och det är fö ratt jag vet att jag kommer vanligt åka i sista stund till nagelsalongen, haha! Har dock 0 koll på hur jag vill ha mina naglar =/ Dessutom slog jag av en nagel och vet inte om det kommer gå att göra något åt den stackas nageln =/ Det blir för övrigt Modern Nails och denna gången där jag gjorde det första gången, dvs då det blev bra, haha! Jag har ett tema jag fundå att göra, men frågan är om dom är lika kunniga som Center Nail i Skövde?! =)

Övrigt av dagen har jag jobbat, varit i möten och vloggat, typ, haha! Verkligen på hur bra humör som helst, trots att jag var väldigt låg igår, men det fanns skäl till! Det bästa för övrigt med lägenheten är att Gucci har hittat sin plats i fönstret, haha! Minns när vi bodde på Käpplunda och hon satt på 8 våning och morrade åt varje liten hund som gick  nedanför, haha! Jag är nästan helt säker på att om och när jag skaffar mig en till hund eller 2 beroende på omständigheterna kan jag nästan garantera att Gucci bestämmer över dom oavett storlek, haha! Det är oftast så att dom mindre hundarna brukar dominera över dom större, ganska komiskt, haha! Men som sagt nu snackar vi om kanske 3-5 år och då bor jag förhoppningsvist intei  lägenhet utan i hus där man kan få plats med 2 Grandisar, hihi ^^