Mögel, ruttet och kala fläckar! 3/1

Go kväll alla bloggläsare, denna dagen blev inte alls som tänkt och det är på gott och ont. Men ska inte tänka på det utan fokusera framåt. För er som vet och följer mig på Snap vet om att lägenheten som togs hade massor av brister... Jag ska nu berätta mer exakt, köket och badrummet hade mögel (troligtvis svart mögel), parkett golvet hade börjat ruttna underifrån och på plast mattorna var det en hel del kala fläckar, super trist! Där av att den sa upp efter 3 dagar vi fick nyckeln... Nu är vi båda utan lägenhet och väldigt fundersamma hur vi ska göra. Jag börjar fundera på om detta kanske var bra men inte kommit fram till något än. Dom närmsta dagarna har jag bara varit ledsen över att flytten var helt i onödan och försökt se någon som helst tröst i att det kanske fanns en mening att det blev som det blev med lägenheten?! Aja orkar inte tänka mer på det, ser framåt och gör mig redo att strax ta nya tag!


Övrigt sett mår jag bra och har det lite lugnt, ska senare till affären för att handla lite gott till kvällen och slippa tänka på allt som hänt! Som jag tidigare berättar har det varit lite veligt med hur vi ska bo och ja ske med lite tur kan vi kommit fram till en lösning nu när allt ändå är som det är... Antingen kommer jag återvända till Skövde eller bosätta mig i Jönköping! Något jag lärt mig med åren är att även om det kan vara tufft i många lägen kan även dom jobbigaste beslutet vara bra?! Inget är helt klart men tanken finns och kanske det blir av att jag får bo där?! Hur som, vi båda mår annars bra och jag tror att oavsett hur vi löser vårar liv kommer det bli bra! :)