Ny lya! 4/1

Uppdateringarna är som dom är fram tills jag hittar ett stabilt boende, dvs med dator där jag kan sköta min uppdatering ifrån. Övrigt av dagen har jag inte gjort så mycket och mår helt okej, lite trött men ska bli skönt att komma hem och träffa vänner, samt en jag inte sett på läääänge! Tror jag såg honom senast någon månad innan jag lämnade Skövde... Men ska bli roligt att träffa honom och se hur han bor nu, bara varit i hans andra lägenhet :)




Ska försöka göra något inlägg tidigare imorgon men lovar inget! Helgen kommer jag ha tillgång till dator och sköta uppdateringarna som dom ska! Dessutom inväntar jag på svar efter en lägenhet! Ni som följt mig längre vet hur jag bodde förut på Käpplunda och det är precis samma stuk! Ny byggd lägenhet med balkong där jag ska bjuda upp massor av vinner och leva lush life, haha! Även om lite förändringar hänt sen ny år tror jag det kommer bli super! Får hålla tummarna att jag får den och med lite tur kanske det händer med saker, mer än sp säger jag inte XoXoXo ;)