Otur 1000 gånger om! 24/1

Go kvälla alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår ra! Själv mår jag bara toppen och precis fått höra av en killkompis att han fått tag i en lägenhet. Han fick en 3:a mitt i centrum för 5000, typ inga pengar alls! Varför har jag typ otur gånger 1000, haha! Berpo på något annat kommer jag nu att radera många kontakter på min fb jag skrivit med enbart för att jag verkligen vill göra den privat. Ärligt så har jag 0 intresse av folk som jag knappt känner, ego?! Nej men ärligt får fan damp på folk som länkar massa skit om flyktingar som inte har 100% säkra källor, ah ni förstår! Mina föräldrar är väldigt engagerade i just flyktingar vilket gör att jag ser allt på ett helt annat sätt och många som dom känner är utbildade läkare och cevilekonomer, vilket gör att jag inte ser ny anlända på samma vis som många trångsynta gör och som tror på allt som står är sant, ah ni fattar.

Iaf idag har jag haft fullt upp och verkligen haft massor i görningen. Ena mötet drog ut efter det andra och inget gick som det ska! Seriöst trodde ett tag aldrig dagen skulle ta slut, haha! Hur som är den över nu och är så galet glad att jag tog mig igenom den! Btw har jag fixat mina brillor så jag kan se något också, haha! Nu ska jag sätta mig och jobba lite och förbereda så att inläggen kommer upp som dom ska imorgon! Bloggar mer sen igenm puss på er!