På Toyota! 26/1

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv sitter jag just nu på Toyota i Vetlanda och lyssnar på deras konversation om rasism, haha! Asså om man nu ska prata om sånt kanske man ska hålla det på ett plan där inga kan lyssna och speciellt inte kunder, haha! Jag ser det lite som såhär, folk som hoppar på andra pga härkomst kommer jag alltid klassa mig bättre och behandla annorlunda. Dels för många är typ Svensson och levt samma liv generation efter generation. Det är endast dom gångerna jag faktiskt vet om att mitt människovärde är och alltid kommer förbli högre, hihi ^^

Nog om det, ska få bilen genom kollad och sen bär det hemåt för lite frukost :D Funderar på en red bull och dessutom dra till stan och gå lite på A6. Verkligen så sugen att få klorna fixade trots att lönen inte kommer fören imorgon, haha! Aja ska dricka lite chockad innan jag åker hemåt igen, bloggar mer sen igen, puss på er!


Detta var maten jag åt igår btw, så gott!