Skönare liv!

I början när jag flyttade hit kände jag mig så SJUKT ensam av olika skäl. Asså den jag umgicks med var min hund under ett helt år mer eller mindre... För er som inte träffat mig är jag en ganska översocial person, haha! Detmärks när jag är i ett rum eftersom jag tar plats och skäms inte heller över det, haha! En diva måste hålla sig på toppen och även kunna underhålla sitt tjänsterfolk, haha! Skämt och sido, men att få vara helt ensam har lärt mig att jag inte behöver någon egentligen! Verkligen insett att man kan komma ganska långt med att bara göra sin grej. Börjat må mycket bättre, trivs toppen! Lärtkänna fler personer omkring som jag älskar umgås med och dom ensamma dagarna är väldigt få, haha! Dessutom kan jag fokuserahelt på mitt bloggande nu! Verkligen länge sen jag känt så och kan bresa ut mig hur mycket jag vill, haha! Samt skita med öppen dörr utan att någon skriker, STÄNG DÖRREN, haha! Asså palla bry sig, bor du med mig får du lära dig vara fri språkig, jag har inget att dölja, haha! 

Dessutom är jag inom kort upp i nästan samma lön som jag hade tidigare, känns super och det gör massor! Att vara begränsad är tufft och jag har nu tagit mig igenom det och vet vart jag ska och hur jag ska komma dit! Dessutom har jag enklare att hålla min veg-kost och inset att bosätter jag mig med en kille igen får HAN göra sin egna mat och jag gör den IBLAND! Grejen är att jag kan ta ett glas soya-mjölk på morgonen och sen gå på det fram till kl 18:00 eller längre, haha! Jag har tappat mitt sötsug helt mer eller mindre. Mat är ändå rätt överskattat, sen att jag gör det är för att man MÅSTE äta, annars hade jag lika bra kunnat sova, haha! Men antar jag blir mer på hugget på mat när träning blir av! =)