Snart flytt! 16/1

Go morgon alla sötnosar, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Sista veckan i denna lägenheten, asså så skönt och sen får jag tillträde till den nya! Många har frågat och undrat hur mitt privat liv egentligen ser ut och jag kommer gå ut med det i en video som kommer upp när jag fått tillträde i den nya lägenheten och iordning på allt! Super ledsen att detta år började såhär, men jag mår i vilket fall bra, trots omständigheterna! :)




I helgen var jag även hos päronen, så mysigt! Vi var och gjorde massa skoj och gjorde saker som en "vanlig" familj gör ihop. Handlade, fikade och även gjorde lite ärenden! Dessutom blev jag väldigt iakttagen på fiket och är ibland lite roligt hur folk försöker smygkika medans jag ser och vet om, haha! Så sött! Idag blir det en vanlig dag, ska packa ner vissa saker och därpå förbereda mig inför flytten som sker nu till helgen! Nu ska jag kika lite film och njuta av lite ledighet, bloggar kanske mer sen, puss på er!

1 Jonas:

skriven

Vad spännande med ny lya! Brukar kännas lite ovant i början när man just flyttat, men man vänjer sig. ;)

Skulle gärna erbjuda mig att hjälpa dig bära flyttkartonger om jag var där, så du slipper bryta en nagel. :)

2 Molly Nilsson

skriven

Det känts toppen i den nya lägenheten sen start och trivs super! Gulligt av dig att du ville bära mina saker, men klorna höll turligt nog, hihi ^^