Snart sovdags!

Go kväll, ganska slut i kroppen och funderar på att göra en kopp te. Verkligen helg slut efter dagen som blev låååångt från vad jag tänkt mig... Men annars toppen. Dock tyckte Stoffe att min dag lät rolig -_-' Fast sympati från honom finns inte, någon som älskar skadeglädje är det han, haha! Eftersom jag laggt mig i sängen har jag typ 0 intresse av att göra något annat... Det ända bra med denna dagen är att det är dagen är snart över och imorgon är det bara 9 dagar kvar! Det som typ får mig att små le och inse att trots att 2 timmar och 30 min som gick fel tidigare idag var "kul", haha! Älskar morgon strul, bästa som finns!


Nu blir det kolla film, sen kanske dra till gymmet eller ta en varm dusch! Hade en kompis över igår där av att jag glömde uppdatera Igår! Men nu blir det film och sen sova. Det tar verkligen på krafterna att bara sovit några timmar! Fy för att vakna 03:45 säger jag bara! Får se om jag uppdaterar mer sen, slänger upp en bild på hur naglarna blev, kameran dumma sig, där av bilden ser skev ut, men fixar det imorgon eller senare ikväll, puss på er!



1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Naglarna blev himla fina! :)

2 Molly Nilsson

skriven

Åh tack ska du ha fina du! =)