Trivs i min 1:a! 23/1

Go eftermiddag alla bloggläsare, vet att jag sa att jag skulle blogga som vanligt idag, men jag har haft fullt upp med massor av möten! Verkligen helt slut men glad över att kunna blogga som innan igen! Det kommer ta lite tid innan allt flyter på eftersom allt är inte här än! Men inom nästa vecka ska alla sponsrade inlägg kunna göras och videos också för den delen! Ska försöka få upp en video denna veckan som ska förklara allt som hänt! Dock är det typ AS kallt i hela lägenheten så ska be päronen frakta ner ett element, asså jag vill inte bo i en iglo liksom haha!

Övrigt är jag stört kär i lägenheten och gjort mat för första gången, asså den känslan! Älskar egentligen göra mat, men då saker som är både bra för mig och miljö! Mitt nyårs löfte är att ära så mycket vegetariskt jag kan, men saker från havet kan jag faktiskt inte motstå! Borde egentligen dejta en fiskare eller något, haha! Det sägs att vitt kött är nyttigare :) Iaf jag lever och jag kommer uppdatera som vanligt nu och nästa vecka då jag fått iordning på allt kommer bloggen och videos flyta på igen med lite tur :) Aja bloggar mer sen igen, puss på er!