Underbar middag!

Go kväll alla sötisar, blir massa bild på mat nu men aja! Iaf kom hem nyss från en liten dinner och var super mysigt eller middag och middag, haha! Asså jag har typ helt glömt att käka middag så fick bli nu vid kvällen, haha! Börjar fatta att jag går ner i vikt med tanke på hur "bra" jag äter, haha! Iaf blev en liten middag ute och var super mysigt! Har även gått ut med lillen och var så himla mysigt att få ge henne en ordentlig pomenad! Tidigare där jag bodde var det typ 111 trappor upp och sen ner igen, fy! Men nu har vi hiss och det underlättar promenaderna massor! Säger då det, aldrig mer en lägenhet utan hiss! Det är som att be om problem!

Hade en trevlig stund iaf, lite tjöt och pratade om livet i almänhet och berättade att jag äntligen håller på blir mig själv igen. Känt mig så borta och kan äntligen andas ut att dom tuffa månaderna äntligen är över! Nu vet jag vad jag vill och det är att parta, ut och resa och massa där till! Berättade jag för övrigt att massa hotellnätter kommer väntas detta året?! MYS till 1000, haha! Aja nu blir det kika lite film och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Svarar på era komentarer imorgon, puss!
Btw min kvällsmat. tydligen är godiset helt veganskt, dessutom super gott!