Vill hålla k vår tradition!

Allt öfr många kvinnor i dagens Sverige är mer ellerm indre helt beroende av sina mäns inkomster och fine vill man det så absolut! Men ärligt har jag väldigt svårt för det! Ett litet tag kan väl gå bra, men är manlåst med en annas pengar skapar det problem... I min familj tjänar kvinnorna mer än männen och så tänker jag fortsätta ha det! Min lön är inte lika hög som den var när jag hade dubbla jobb, vilket är förståligt! Men jag har så pass bra att jag kan unna mig lite extra utan att bry mig allt för mycet och det finns en anledning varför jag tar taxi i skövdeen vardag trots att jag har min egna bil ståendes i comerce eller Elins, haha!

Sen har man alltid dom som ska redo visa min ekomi genom uppgifter fråmn internet. Det är ganska gulligt eftersom jag valt att inte visa det offentligt av olika skäl. Sen har man alltid dom som säger "ah men det går inte dölja bla bla bla... Tänkte ni någon gång att man kan be om skyddade uppgifter eller att någon annan kanske står på företaget?! Dessutom hade jag haft den lönen som sägs från året som v arit skulle jag väldigt järna vet hur jag betalade min hyra på 9250 och ytterligare kosnaderna på 4000-5000 kr?! Ni kommer väl ihåg att jag hade problem i 6 månader med mina andrahands hyresgäster?! Vem tror ni betalade i förväg hyran?! Tänk lite innni skriver, bara ett tips! :)