Vill komma i form! 31/1

Go morgon alla sötisar, ny dag med nya möjligheter eller vad man brukar säga. Hoppas ni sovit gott och mår bra, själv har jag sovit uselt... Vaknade vid kl 03:48 och inte kunnat somna om, riktigt drygt, men Aja! Idag ska jag redigera vloggen jag gjorde i lördags eftersom jag ofta är ganska bokad under lördagen blir det ofta att jag glömmer av att blogga, men hoppas vloggen kan kompensera upp det hela!




Nu blir det jobba lite, gå igenom mail som jag ligger efter 1 månad med och sen ska jag redigera lite videos. Senare ikväll eller eftermiddag ska jag försöka ta mig till gymmet. Gått ner ganska mycket, men vill försöka hamna på 50-55 som jag låg på innan, hihi ^^ Aja slänger upp lite bilder från lördagen efter vi hade flyttat från lägenheten och åt ute, bloggar mer sen igen, puss på er!