5 saker jag har svårt för!

Alla har vi något vi är lite extra känsliga eller försiktiga med och även jag vore ganska onaturligt annars?! Därför tänkte jag dela med mig av just detta!


1 Att fisa inför sin partner... Löjligt tycker vissa, men enligt mig gör man inte sånt om man inte varit ihop väldigt läääääänge. Om jag äter rätt mat (undviket mejeriprodukter) kan det ta upp till 6 månader innan jag ens skulle få för mig göra något sånt. Ibland är det en lättnad för både mig och hunden att gå på långa promenader SJÄLVA, haha!

2 Att bli jagad av en groda/pöadda... Ni vet närkillar ska vara "roliga" och dumma sig med något man är bokstavligt talat livrädd för. Sånt klarar verkligen inte jag. Antingen slår jag killen av ren panik eller djuret, vilket inte är schyst!

3 Lyfta tunga saker på fel sätt... Detta är endast dom som vet hur det känns att få en nagel böjd bakåt, den smärtan går inte beskriva! Tänk då att tappa något och glömmer av att man har långa naglar, samt saken man tappars vikt, ja ni förstår nog själva.

4 Filmer på barn/djur som blir behandlade illa... Sånt klarar jag verkligen inte, riktigt hemskt att göra sånna saker mot ett djur och detsamma gäller ett barn. I vissa länder kanske det är en vanesak, menjag tror jag talar för alla attvända ut och in på ett djur eller människoskin som dessutom är vid liv kan nog vara bland det värsta som finns ='( Jag säger som min tidigare chef, ett skott i pannan borde dom ha, minst sagt!

5 Att prata om mitt bloggande, tro det eller ej... men just denna frågan får jag ganska ofta. Hur gör man, vad gör du och hur går det till. Eftersom jag lever i denna "bubbla" varje dag är det inget jag egentligen tänker på. Dessutom tycker jag det är ganska tråkigt att prata om mitt yrke som egenföretagare och bloggerska. Man borde vara till viss del van, men riktigt van blir man nog aldrig.