Blåst på pengar?! 28/7

Hej på er sötisar, hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin dag! Själv har jag jobbat som ett as för att få min vardag gå runt vilket ni kanske förstått?! :) Verkligen fått panikstressa med allt som rör det nya företaget då mitt faktureringsprogram vägrar funka och suporten verkar inte vara den enklaste att få tag på... Blåst?! Verkar lösa situationen utan att det ska påverka mig allt för negativt och ska sitta någon dag i veckan med en dtautvecklare för uppstart av en lite mer modern hemsida. Men nog om det, nu väntar jag på mina föräldrar som ska komma hem och därpå blir det hem för att göra iordning för att träffa M, hihi ^^

Skulle egentligen fixat naglarna i veckan men hann inte detta pga jobb och ska se om det kanske hinns med i veckan som kommer eller om jag tar en tid i Skövde?! Dom i Skövde brukar också alltid klämma in mig på något vänster och himla bra. Dessutom är dom riktigt duktiga och det är A- & O när det kommer till att få fina naglar?! Slänger upp lite bilder från veckan då jag var på Gymmet med Jenny. Känns super att man hittat en gymkompis och poddkompis, samt vän i övrigt också, hihi :) Aja nu blir det lite lugnt och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


 
1 Martin Olofsson:

skriven

Hej!
Synd det där med faktureringsprogrammet. Om du funderar på att byta rekommenderar jag Amako Fakturering. Man får mycket för pengarna och det är lättanvänt!

Lycka till!
Martin