Blir tokig!

Som ni vet har jag valt att spara ut min hunds päls och mest på skoj och varför skriver jag min hund?! Alla inkl jag själv vet om att hon heter Gucci, haha! Well, jag har iaf valt att inte klippa den med NU ska den banne mig bort inom den närmsta framtid! Asså jag överdriver inte att hon fäller sin sommarpäls eller vad det nu är för det är allvarligt talat hår precis ÖVERALLT!!! Jag blir tokig och det värsta jag vet är hundar osm fäller, detta problem hade jag aldrig när hon var nakenfis, haha! Lätt värt betala en slant för få henne vacker igen och söt på nytt igen,helt klart!

Eftersom vi bott i småland den närmsta tiden har vi haft problem att hinna en bra frisörtill henne och där av att jag började spara ut pälsen. Hon vi gick till innan var jag så nöjd med och hon gjorde verkligen under för min lilla sötnos. Vilket man ska eftersom jag är drottningen av Skaraborg och hon är min lilla bäbis, hihi ^^ Sjukt hur barnlig jag är med henne egentligen, men har man en lite pluttis förstår nog alla vad jag pratar om. Dessutom säger väl hennes senaste veterinärs besök pris vad jag är redo att göra för henne?! Kan säga att det lååååångt från billigt, den lilla odågan har kostat mig en bra bit över 40 000... Då kan hon väl få stå ut att bli nakenfis för min skull, haha! skämt och sido, barn och hundar är något speciellt som man verkligen gör allt för eller vad säger ni?! Oavsett om man har en försäkring som går in eller i mitt fal inte täcker upp! =)