Dålig dag?! 14/7

Go morgon alla bloggläsare, idag är det ingen bra dag för jag mår långt från bra... Kom bara sådär, jätte skumt! Men har ändå lyckats avverka en hel del viktiga saker trots allt, känns åtminstonde super! Poddden ska jag sitta med att klippa senare ikväll så det inte blir 23:00 som sist, haha! Pink i sista minut, men den blev åtminstonde bra! Senare idag ska jag möta upp en kompis i förutsättning att jag blir bättre! Som läget är nu är det NEPP, haha!

Hade bankmöte tidigare idag och såg riktigt bra ut och ska även skicka ut alla fakturor så dom kommer ut som det ska. Har ett viktigt möte vid 18:00 med en gammal sammarbetspartner som jag tog kontakt med tidigre i veckan! Iaf kom nyigen hem från Hem & Hobby och träffade på 2 släktingar till oss och pratde lite om allt möjligt. Fick lite frågor gällande företaget som jag startat och även hur jag ska göra med mitt bloggande som är ett företag i sig. Mycket nu, men gillat! Nu blir det mysa framför tv:n och så hörs vi mer sen igen, puss på er!