Fejk är inget för mig!

Hej på er, dagens som gått har jag haft fullt upp och har även fått besked om lägenheten att den är redo för att flytta in i, asså lyx?! Den nya hyresvärden verkar super och verkligen fått bra bemötande till skillnad från den förra jag hade... Var riktigt piss off på dom i slutet, men nu släpper jag det som engång hände där och fokuserar på mitt nya liv som även involverar kanske någon mer, vem vet?! ;) Imorgon ska vi iaf ner och hämta hem lite lådor och därpå blir det iväg till Mr M ;)

Slänger upp lite bilder från Öland där vi åt Kroppkakor, riktigt gott! Har ni aldrig ätit det eller ska till Öland är det nästan ett måste! Men det är lite som Sushi, antingen hatar man det eller gillar det. Dessutom anser jag att riktgia Kroppkakor endast finns på Öland. Sen vad andra säger stämmer inte eftersom dom aldrig ätit riktiga... Fejk produkter är inget för mig och där av att jag enbart äter det på Öland, hihi ^^ Nu blir det mys framför tv:n och packa lilla väskan, bloggar mer sen igen, puss på er!