Flytta hem?! 24/5

Go morgon alla bloggläsare eller mer eftermiddag... Sitter nu i telefon med banken för att fråga lite kring saker både för företaget och privat. Känns som man gör detta jämt, men andra sidan går det bra, haha! Pratade tidigare med en kompis som håller på med liknande bransch och det hjälper en hel del! Håller även på att kollar lite frisörtider och tänkte försöka vara ute i någolunda god tid, haha! Senare ikväll kanske jag ska iväg till en kompis, men inte helt klart! Har egentligen inte tid att göra detta, men planerar alltid upp massor och oftast mer än vad jag hinner och kan göra...

Senare idag ska jag även hämta lite små saker till min nya sängram eller säng ben kanske man ska kalla det?! Kommer bli super när allt är klart och ser verkligen fram emot detta! Ska även sova där för första gången ikväll tänkte jag. Kan vara skönt att börja flytta dit och verkligen vakna upp i egen lägenhet! Dock måste jag införskaffa lite mat och annat. Sen till helgen kanske M kommer och uppdateringen kan bli som den blir, men antar ni förstår varför, haha! Aja nu ska jag fortsätta stå i kö så hörs mer sen igen, puss på er!