Grillning!

Hej på er, nu har vi grillat och innan dess var jag i Skövde och fyndade nya skor, verkligen jätte nöjd! Var tanken att jag inte skulle köpt något men eftersom Jenny hade helt plötsligt klackar och alla mina reservklackar låg hemma i nya lägenheten gjorde det att jag blev tvungen att spontan köpa nya skor, haha! Fastdom låg på 30% rabatt, helt ok om ni frågar mig! Dessutom var dom riktigt sköna och tänkte ha dem äen till 50 års kalaset nu till helgen, kommer bli fab!

Nu blir det ringa lite samtal, svara på mail och senare ikväll kan det bli utgång om vi nu inte tar det imorgon istället, haha! Party-drottningen är tillbaka och jag måste ju visa mig på krogen igen för att få upp min statestik på nytt, haha! Egentligen är det tack vare alla haters som springer runt och berätta att jag är TS för att ge mig dåligt ryckte etc. Men det som inte tänkte på är att dom lanserat mig helt utan kostnad för min del, haha! Mer pengar åt mig så gnäller inte och även mer fokus i diverse olika sociala medier, haha! Aja nu ska jag jobba lite, bloggar mer sen igen, puss på er!