Inredningsprojekt! #hemligt

Go kväll alla sötisar, hopas er dag varit bra för min har varit sådär på ett sätt men ändå inte! Har hjälpt till att grejat i trägården och många kanske inte tror dett är något för mig, men ärligt gillar jag det! Jag skulle inte ha emot att ha en hyffsat stor trågård och ett relativt stort hus. Kanske galen, men varför inte?! Sen till er som undrar så fick jag inte betalt, haha! Jag gjorde detta på helt eget insiativ tro det eller ej! Ska faktiskt göra lite frändringar i den och sen får vi se om det blir uppskattat eller ej?! ;) Vi ska få besök av släktingar nästa helg och det vore kul om jag skulle få det klart innan kalaset nästa vecka, helt klart! Lovar ge er för och efter bilder och upptäckt att inredning är något jag verkligen älskar, kanske därför jag flyttar runt så mycket, haha!

Har bestämt mig för att faktiskt ge er inlägg ni ska ha, varit så slapp på just detta och där av att jag slänger upp ett inlägg så sent! Har mängder av bilder och videos som ska upp, men skjuter alltid upp det... Men att jag inte kommer kunna publiera någon video fram till min lägenhet är pga att ljudet är helt borta, vad är oddsen?! Men en vlogg vecka lyckades jag med trot eller ej! Nu blir det göra lite kvällsmat och så hörs vi mer sen igen, puss på er!