Jobb och kalas!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för med mig är det super! Ska inom kort göra mig iordning för att sedan gå igenom lite papper och även ringa något samtal om tid finns. Har en hel del att göra och har egetnligen ingen tid att blogga idag men ska försöka sköta det samtidigt! Hoppas ni sovit gott och mår bra. Många av er undrar säkerligen när nya vides kommer oh det blir av så snart jag kommit till min nya lägenhet med internet och en fungerande tv, haha! Som jag berättat funkar inte ljudet på den här hemma eller det bliri nget ljud när jag ska klippa vilket försvårar ALLT... Men snart så! :)

Sen på lördag ska vi på kalas för min faster och med mycket tur ska jag hinna detta också! Är det inte gå igenom mail är det pappersarbete, podd eller andra saker i görningen haha! Glad att jag tog lite mini semester i sommar med just bloggandet! Dessutom har vi kalas för pappa senare idag också! Nu blir det jobba lite och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


 
1 Guccimamma:

skriven

Så mysigt foto! =)

ha en bra dag

2 Molly Nilsson

skriven

Tack ska du ha och detsamma! =)