Känns skönt! 9/7

Go kväll alla bloggläsare, hoppas ni haft en fin dag och att ni mått betydligt bättre än mig för jag mår PISS! Men trots detta blev det en lyckad kväll med lite bilar och söta pojkar, hihi ^^ Vad jag gjorde under dagen som varit är att klippt podd och mått almänt skit... Verkligen inget skoj, men morgonen ska vi inte ens nämna, haha! Men kommer kanske berätta hela historien under veckan för tro mig den var långt fråän rumsren, haha! Hamnade i bråk, skakade rumpa och massor där till, haha! Tro mig Lidköping har gett mig en HELT ny vy av ute liv, förstår att dom inte åker till Skövde! :)

Nu blir det sova och jag kan somna med världens största leeende på läpparna, varför behöver vi inte gå in på... Men ibland kan något som verkat väldigt tungt och jobbigt bli riktgit bra! Nu blir det sova och så hörs vi imorgon igen och då ska jag även kolla lägenhet på kääplunda vid 17:00, spännande! Önska mig lycka till ochj massor där till :)


Btw, sorry att podden blev sen men gör det sista så den är uppe till Söndag, hoppas ni gillar vårt 2:a avsnitt, dog lite när jag klippte det, haha!