Lägga ner halvt?!

Något jag börjat fundera över är hur länge jag egentligen ska hålla på med sociala medier... För mig är detta en vardag, men en dag kommer detta sätta stopp på något annat vis. Att intoducera en värld som någon aldrig varit i och försöka involvera den i det liv jag lever är väldigt svårt och inget jag har som krav heller. Men jag kan säga som såhär att det kan finnas någon som kan få mig täka annorlunda.Jag tror många av er redan förstår ad jag syftar på och vad som håller på att hända?!

Enklast hade på ett sätt varit enklast att ha sällskap med någon som också är involverad i detta, men frågan är om det är min grej?! Jag kommer kanske intelägga ner bloggandet helt, men inte vara lika aktiv som jag engång varit. Men fram tills det beslutet ska tas ska jag njuta av möjligheten jag fått att göra just detta 24/7. Med lite tur kanske man hittar någon man kan gå hand i hand?! Jag låter tiden avgöra helt enkelt och detta är enstor del att jag börjat solla bland mina vänner på FB. Någonstans måste jg kunna vara 100% privat ch kunna visa vem jag är tillsammans med, aja tror ni redan fattar vad detta gäller, haha!