Ligger efter som vanligt! 11/7

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra, själv är dettoppen! Får be om ursäktatt uppdateringarna är lite slarviga, men mycket nu inför nästa flytt och så fort detta är över blir det enklare att fokusera igen! Men fått lite saker avklarade och käns väldigt skönt! Ringt shagrenska för ny tid för hormonkoll och känns inte helt dumt att jag fick samtalet gjort. Skjutit upp det i snart 5-6 månader och hade egentligen varit klar för länge sen men pga massa skit som hände tidigare på året har orken inte funnits och tog tjuren i hornen idag! Den 24 augusti ska jag iaf ner och även för att träffa lite vänner om tiden finns för detta också!

Som ni kanske förstått är det väldigt mycket privat som sker och lite för mycket om jag ska vara ärlig, men blir nog enklare när allt är på sin plats i in nya lägenhet. Men ska försöka klippa lite videos idag och även ladda upp en jag helt glömt och även spela in en random video. Vill få tillbaka mina rutiner då jag bara kunde mata videos som jag gjorde för något årsen.... Men blir nog bra när jag har all min utrusting på ett och samma place, tror ni inte?! :) Typ all min utrustning är nere i småland och har enbart det jg verkligen behöver som kamera, dator och diverse sladdar. Känns som jag ständigt lever i en resväska, men det är skönt att det snart är över! Aja måste jobba undan lite, bloggar mer sen igen, puss på er!